do kasy https://sklep310616.shoparena.pl/admin/configSkins/links suma: 0,00 zł
Wersje językowe

Pytania i odpowiedzi

Czy otrzymam fakturę VAT za zakupione towary?
Istnieje możliwość otrzymania  faktury VAT lub paragonu za zakupiony towar.

Czy istnieje możliwość odbioru osobistego towaru?
Tak, towar można odebrać w godzinach 8-16 pod adresem: LNS Sp. z o.o. (hala B) ul.  Międzyleska 4,  50-514 Wrocław. (Po wcześniejszym umówieniu odbioru)

Czy otrzymam zniżkę dla  instalatora?
Tak, przewidujemy zniżki dla firm serwisowych i instalatorskich. W celu otrzymania rabatu prosimy o kontakt mailowy na adres: sklep@frigomax.pl

Czy jest możlwośc wysyłki towaru za pobraniem?
Tak, jest taka możliwość.

Nie otrzymałem faktury lub paragonu - co zrobić w tej sytuacji?
Prosimy o kontakt na: sklep@frigomax.pl lub pod numerem telefonu: 500 866 333. Doślemy brakujący dokument zakupu.

Potrzebuję produktu, którego nie ma na stronie ? Czy oferta waszej firmy jest większa niż na sklepie internetowym?
Posiadamy kilkadziesiąt tysięcy produktów w naszej ofercie. Nie wszystkie są widoczne na stronie sklepu internetowego. Jak nie możesz znaleźć interesującego Cię produkty prosimy o kontakt:

Dział komory chłodnicze
Telefon 500 866 333
e-mail info@lns.com.pl

Dział komponenty chłodnicze
Telefon 500 588 580
e-mail info@lns.com.pl

Czy oferujecie gwarancję na sprzedawane towary?
Tak, wszystkie nasze produkty są fabrycznie nowe i posiadają 12 miesięczną gwarancję.

Czy mogę dostać bezpłatną wycenę na komorę chłodniczą?
Tak, przygotowujemy bezpłatne wyceny komór chłodniczych i pozostałych urządzeń chłodniczych. Prosimy o przesłanie zapytania na:
info@lns.com.pl lub kontakt telefoniczny pod numerem 500 866 333.


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl