do kasy https://sklep310616.shoparena.pl/admin/configSkins/links suma: 0,00 zł
Wersje językowe

Zwroty i reklamacje

 

 1. ZWROT TOWARU

- INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY - POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy

Kupując jako Konsumenci (osoby fizyczne wykonujące czynność z przedsiębiorcą niezwiązaną z jej działalnością gospodarczą lub zawodową) mają Państwo prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie ustawowym 14 dni) bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy tj. od dnia, w którym odebrali Państwo przesyłkę z towarem.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas w wybrany przez siebie sposób:

  • listownie na adres: LNS Sp. z o.o., ul. Międzyleska 4, 50-514 Wrocł lub
  • e-mailem na adres: sklep@frigomax.pl

o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.

Aby zachować termin do odstąpienia powinni Państwo wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem 14 dni od wejścia w posiadania rzeczy.

 

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy zwrot produktu. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, tj. koszt wysyłki od Państwa do naszego Sklepu.

 

Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

UWAGA! Nie ma możliwości skorzystania z prawa odstąpienia od umowy w przypadku:

  • świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą (zamówienia indywidualne);
  • świadczenia, których przedmiotem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • świadczeń, których przedmiotem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • świadczeń, których przedmiotem są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • świadczeń, które są wyraźnie dostosowane do indywidualnych potrzeb konsumenta.

 

2. REKLAMACJE

- INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA DO RĘKOJMI - POUCZENIE O RĘKOJMI

Prawo do rękojmi.

Jeżeli dokonują Państwo zakupów w Sklepie jako Konsumenci (tzn. osoby fizyczne wykonujący czynność z przedsiębiorcą niezwiązaną z jej działalnością gospodarczą lub zawodową) mają Państwo prawo do rękojmi, co oznacza, że jako sprzedawca ponoszę odpowiedzialność za niezgodność towaru z umową.
Prawo do rękojmi WYŁĄCZONE jest wobec Przedsiębiorców.

Podstawą do rękojmi jest wystąpienie w sprzedanym produkcie:
Wady fizycznej, która jest  niezgodnością produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy rzecz:

  • nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć;
  • nie ma właściwości, o których konsument został zapewniony przez sprzedawcę lub reklamę;
  • nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy okazji zawierania umowy, jeśli przedsiębiorca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
  • została wydana kupującemu w stanie niezupełnym .

 

Wady prawnej która  może polegać na tym, że kupiony przez konsumenta towar:

  • jest własnością osoby trzeciej;
  • jest obciążony prawem osoby trzeciej;
  • cechuje się ograniczeniami w korzystaniu lub rozporządzaniu nim w wyniku decyzji lub orzeczenia właściwego organu;

 

Termin do skorzystania z prawa do rękojmi wygasa po upływie 24 miesięcy od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy tj. od dnia, w którym odebrali Państwo przesyłkę z towarem.
Przy czym przez rok trwania odpowiedzialności sprzedawcy istnieje domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży.
W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, czyli między 12. a 24. miesiącem od wydania towaru, to konsument powinien wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu.
Jeżeli Sklep zataiłby podstępnie wadę sprzedanego produktu mogą Państwo wystąpić z rękojmią nawet po upływie powyższych terminów.

W sytuacji wystąpienia wady w pierwszej kolejności wymienimy lub naprawimy towar, a jeżeli nie będzie to możliwe, będą mogli Państwo obniżyć cenę z określeniem kwoty, o którą cena ma być obniżona, lub odstąpić od umowy – o ile wada jest istotna.

Aby skorzystać z prawa do rękojmi, konieczne jest przekazanie informacji w dowolnej formie, wraz z dokładnym opisem wady, poprzez:
LNS Sp. z o.o., ul. Międzyleska 4, 50-514 Wrocław lub adres email: sklep@frigomax.pl

Jako sprzedawca mam obowiązek ustosunkowania się do Państwa żądań w ciągu 14 dni. Brak mojej odpowiedzi w tym terminie skutkuje uznaniem reklamacji jako zasadnej.
Odpowiedź w sprawię reklamacji jest wysyłana na podany przez Państwa adres e-mail.
W razie zwrotu pieniędzy lub różnicy ceny, Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.  

Spory dotyczące reklamacji Konsumenci mogą dochodzić w drodze MEDIACJI, która dla konsumentów jest nieodpłatna. Więcej informacji na stronie rządowej UOKiK http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pomoc/

 

Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza reklamacyjnego jednak nie stanowi to warunku do przyjęcia reklamacji.

Formularz

 

WAŻNE INFORMACJE

Przed odesłaniem produktu na reklamację prosimy o uprzedni kontakt. Następnie uzupełnij formularz reklamacyjny, który znajdziesz na naszej stronie lub jako załącznik do wiadomości mailowej z informacją o nadaniu paczki. Możesz wysłać formularz na nasz adres email: sklep@frigomax.pl lub dołącz do przesyłki.

Zwrot zrealizujesz w cenach regularnych przewoźników:

  1. niezależnie od firmy, która dostarczyła zamówienie
  2. sam decydujesz, z jakiej firmy skorzystać, aby nadać zwrot
  3. zapłacisz stawki standardowe na rynku.

 

KROK 1:
PRZYGOTUJ PACZKĘ
KROK 2:
NADAJ PRZESYŁKĘ
KROK. 3:
POCZEKAJ NA
WYNIK REKLAMACJI
  • zapakuj reklamowany produkt,
Paczkę z reklamowanym produktem zaadresuj na poniższy adres:
  • Odpowiedź nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych, liczonych od momentu odebrania przesyłki w naszym magazynie
  • produkty z kilku zamówień możesz odesłać w jednej przesyłce,

LNS Sp. z o.o.

Ul. Międzyleska 4

50-514 Wrocław

  • o zatwierdzeniu reklamacji towaru i wyniku reklamacji sklep poinformuje Cię poprzez osobne wiadomości E-mail
  • starannie zabezpiecz przesyłkę przed uszkodzeniem w trakcie transportu. 
 

UWAGA!

Przesyłki wysłane za pobraniem
nie będą odbierane!

 
  • zwrot pieniędzy zostaje dokonany w ten sam sposób, w jaki otrzymaliśmy płatność za zamówienie (w przypadku płatności przy odbiorze – na konto wskazane na formularzu).

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl