Wersje językowe
Bestsellery
Cool Box mroźniczy - mroźnia do busa
Cool Box mroźniczy - mroźnia do busa
28 290,00 zł 23 000,00 zł
szt.
Filtr cieczowy WEU163F
Filtr cieczowy WEU163F
76,16 zł 61,92 zł
szt.
Komora chłodnicza zewnętrzna Cool Craft
Komora chłodnicza zewnętrzna Cool Craft
43 050,00 zł 35 000,00 zł
szt.
Rura miedziana HME 1/4" x 0,8mm krąg 15m
Rura miedziana HME 1/4" x 0,8mm krąg 15m
9,35 zł 7,60 zł
m.
Rura miedziana w otulinie 3/8x0,8mm; 50m
Rura miedziana w otulinie 3/8x0,8mm; 50m
16,65 zł 13,54 zł
m.
Rura miedziana w otulinie 5/8x1mm; 25m HME
Rura miedziana w otulinie 5/8x1mm; 25m HME
42,72 zł 34,73 zł
m.
Silnik Elco 1 BT 40-40-3V 230V 50/60Hz 1100rpm
Silnik Elco 1 BT 40-40-3V 230V 50/60Hz 1100rpm
761,78 zł 619,33 zł
szt.
Silnik Elco T2 -  5[W] z krótszym wałkiem
Silnik Elco T2 - 5[W] z krótszym wałkiem
64,03 zł 52,06 zł
szt.
Skraplacz CC TK 1900
Skraplacz CC TK 1900
595,00 zł 483,74 zł
szt.
Sterownik LAE AT1-5BQ5E-AG
Sterownik LAE AT1-5BQ5E-AG
148,00 zł 120,33 zł
szt.
Wentylator Elco 3BTB-CO 35-40-A-0/6 230/240V
Wentylator Elco 3BTB-CO 35-40-A-0/6 230/240V
966,45 zł 785,73 zł
szt.
Zestaw do komory mroźniczej 0-10m3
Zestaw do komory mroźniczej 0-10m3
8 425,50 zł 6 850,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

 

 1. ZWROT TOWARU

- INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY - POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy

Kupując jako Konsumenci (osoby fizyczne wykonujące czynność z przedsiębiorcą niezwiązaną z jej działalnością gospodarczą lub zawodową) mają Państwo prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie ustawowym 14 dni) bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy tj. od dnia, w którym odebrali Państwo przesyłkę z towarem.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas w wybrany przez siebie sposób:

  • listownie na adres: LNS Sp. z o.o., ul. Międzyleska 4, 50-514 Wrocł lub
  • e-mailem na adres: sklep@frigomax.pl

o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.

Aby zachować termin do odstąpienia powinni Państwo wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem 14 dni od wejścia w posiadania rzeczy.

 

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy zwrot produktu. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, tj. koszt wysyłki od Państwa do naszego Sklepu.

 

Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

UWAGA! Nie ma możliwości skorzystania z prawa odstąpienia od umowy w przypadku:

  • świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą (zamówienia indywidualne);
  • świadczenia, których przedmiotem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • świadczeń, których przedmiotem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • świadczeń, których przedmiotem są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • świadczeń, które są wyraźnie dostosowane do indywidualnych potrzeb konsumenta.

 

2. REKLAMACJE

- INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA DO RĘKOJMI - POUCZENIE O RĘKOJMI

Prawo do rękojmi.

Jeżeli dokonują Państwo zakupów w Sklepie jako Konsumenci (tzn. osoby fizyczne wykonujący czynność z przedsiębiorcą niezwiązaną z jej działalnością gospodarczą lub zawodową) mają Państwo prawo do rękojmi, co oznacza, że jako sprzedawca ponoszę odpowiedzialność za niezgodność towaru z umową.
Prawo do rękojmi WYŁĄCZONE jest wobec Przedsiębiorców.

Podstawą do rękojmi jest wystąpienie w sprzedanym produkcie:
Wady fizycznej, która jest  niezgodnością produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy rzecz:

  • nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć;
  • nie ma właściwości, o których konsument został zapewniony przez sprzedawcę lub reklamę;
  • nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy okazji zawierania umowy, jeśli przedsiębiorca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
  • została wydana kupującemu w stanie niezupełnym .

 

Wady prawnej która  może polegać na tym, że kupiony przez konsumenta towar:

  • jest własnością osoby trzeciej;
  • jest obciążony prawem osoby trzeciej;
  • cechuje się ograniczeniami w korzystaniu lub rozporządzaniu nim w wyniku decyzji lub orzeczenia właściwego organu;

 

Termin do skorzystania z prawa do rękojmi wygasa po upływie 24 miesięcy od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy tj. od dnia, w którym odebrali Państwo przesyłkę z towarem.
Przy czym przez rok trwania odpowiedzialności sprzedawcy istnieje domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży.
W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, czyli między 12. a 24. miesiącem od wydania towaru, to konsument powinien wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu.
Jeżeli Sklep zataiłby podstępnie wadę sprzedanego produktu mogą Państwo wystąpić z rękojmią nawet po upływie powyższych terminów.

W sytuacji wystąpienia wady w pierwszej kolejności wymienimy lub naprawimy towar, a jeżeli nie będzie to możliwe, będą mogli Państwo obniżyć cenę z określeniem kwoty, o którą cena ma być obniżona, lub odstąpić od umowy – o ile wada jest istotna.

Aby skorzystać z prawa do rękojmi, konieczne jest przekazanie informacji w dowolnej formie, wraz z dokładnym opisem wady, poprzez:
LNS Sp. z o.o., ul. Międzyleska 4, 50-514 Wrocław lub adres email: sklep@frigomax.pl

Jako sprzedawca mam obowiązek ustosunkowania się do Państwa żądań w ciągu 14 dni. Brak mojej odpowiedzi w tym terminie skutkuje uznaniem reklamacji jako zasadnej.
Odpowiedź w sprawię reklamacji jest wysyłana na podany przez Państwa adres e-mail.
W razie zwrotu pieniędzy lub różnicy ceny, Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.  

Spory dotyczące reklamacji Konsumenci mogą dochodzić w drodze MEDIACJI, która dla konsumentów jest nieodpłatna. Więcej informacji na stronie rządowej UOKiK http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pomoc/

 

Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza reklamacyjnego jednak nie stanowi to warunku do przyjęcia reklamacji.

Formularz

 

WAŻNE INFORMACJE

Przed odesłaniem produktu na reklamację prosimy o uprzedni kontakt. Następnie uzupełnij formularz reklamacyjny, który znajdziesz na naszej stronie lub jako załącznik do wiadomości mailowej z informacją o nadaniu paczki. Możesz wysłać formularz na nasz adres email: sklep@frigomax.pl lub dołącz do przesyłki.

Zwrot zrealizujesz w cenach regularnych przewoźników:

  1. niezależnie od firmy, która dostarczyła zamówienie
  2. sam decydujesz, z jakiej firmy skorzystać, aby nadać zwrot
  3. zapłacisz stawki standardowe na rynku.

 

KROK 1:
PRZYGOTUJ PACZKĘ
KROK 2:
NADAJ PRZESYŁKĘ
KROK. 3:
POCZEKAJ NA
WYNIK REKLAMACJI
  • zapakuj reklamowany produkt,
Paczkę z reklamowanym produktem zaadresuj na poniższy adres:
  • Odpowiedź nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych, liczonych od momentu odebrania przesyłki w naszym magazynie
  • produkty z kilku zamówień możesz odesłać w jednej przesyłce,

LNS Sp. z o.o.

Ul. Międzyleska 4

50-514 Wrocław

  • o zatwierdzeniu reklamacji towaru i wyniku reklamacji sklep poinformuje Cię poprzez osobne wiadomości E-mail
  • starannie zabezpiecz przesyłkę przed uszkodzeniem w trakcie transportu. 
 

UWAGA!

Przesyłki wysłane za pobraniem
nie będą odbierane!

 
  • zwrot pieniędzy zostaje dokonany w ten sam sposób, w jaki otrzymaliśmy płatność za zamówienie (w przypadku płatności przy odbiorze – na konto wskazane na formularzu).

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl